sobota, 16 marca 2013

The Versatile Blogger Awards
Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Awards to moja pierwsza nominacja ,wiec się ciesze bardzo :D
Zostałam nominowana przez http://show-me-you-care.blogspot.com .Dziękuję :**


Zasady:

- podziękować nominującemu na jego blogu,
- ujawnić 7 faktów o sobie,
- pokazać nagrodę TVB na swoim blogu,
- nominować 5 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autora nominowanego.

Fakty o mnie:

Jestem brunetką
Mam niebieskie oczy
Według mnie jestem po prostu nienormalna
Słucham One Direction (ale to oczywiste chyba :D )
Jestem bardzo uparta
                                                          Trenuje koszykówkę
                                                  Jestem Polką :D
                           

Moje nominacje :
1.marzeniaopowiadanieo1d.blogspot.com/
2.moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com
3.i-and-one-direction.blogspot.com/
4.opowiadaklaudia-onedirection.blogspot.com/
5.and-be-with-me.blogspot.com/

No to chyba wszytko pa:**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz