piątek, 22 marca 2013

Rozdział 18

***Lily***

Spałam sobie smacznie gdy nagle coś ciężkiego na mnie spadło był to Harry.
-Oj przepraszam Cie -powiedział schodząc ze mnie
-Dobra nic się nie stało i tak muszę już wstać jest już O mój Boże jest 13 !!!-powiedziałam szybko zwlekając się z łózka i wbiegając do toalety.Miałam tylko 2 godziny do przygotowań do ślubu. nie mojego rzecz jasna .Nalałam wody do wany i dużo olejków uwielbiam takie kąpiele pełno piany  .Nagle usłyszałam pukanie do drzwi oczywiście Harry  bo któż by inny
-Lily ja muszę do toalety -Harry mówił do mnie kiedy wchodziłam do wanny
-Ale ja jestem już w wannie
-To co ?-zanim to powiedział już był w łazience-widzisz nic strasznego-powiedział uśmiechając się  Zniewalająco.
-Ale ja się tu kąpie-mówiłam robiąc jak najwięcej piany żeby nic nie widział
-Widzę ze się kąpiesz zaraz wychodzę tylko daj buzi -powiedział nachylając się nade mną lekko musnęłam mu usta  żeby wyszedł
.-Ale ja chcę innego-powiedział i był nadal nachylony na de mną pocałowałam go tym razem najlepiej jak potrafiłam.
-O jeszcze mnie tak nie całowałaś kochanie-powiedział wychodząc.Leżałam jeszcze z 40 minut i wyszłam.Miałam ręce  jak babcia.Ale no nic zawszę tak długo siedzę.Owinęłam się ręcznikiem.I napisałam do Harry'ego sms o treści "Przyjdź na górę bo mi się nie chcę włosów suszyć :* " Po chwili Harry już był u góry kochany przyniósł mi kanapki i MARCHEWKĘ!!.Dałam mu buziaka w policzek a on zabrał się za pracę czyli suszenie mi włosów a ja w tym czasie jadłam kanapki.Po 20 minutach suszenia miałam już całkowicie suche włosy.Poszłam do łazienki ubrałam sukienkę i lekko się umalowałam.Trochę wolno szło mi to malowanie ale nie dziwić się proszę ja się raz na rok maluje.Minęło 30 minut i już wszystko było gotowe.Wyszłam z łazienki a tam na mnie czekali już wszyscy chłopacy.Wszyscy się na mnie patrzeli jak by zobaczyli ducha.
-Wyglądasz przepięknie-powiedział Lou
-Gdzie jest Lily? to nie możliwe że to ty-powiedział Harry podchodząc do mnie.Pocałował mnie w policzek.Ja się tylko uśmiechnęłam
-To jedziemy ??-spytał Lou a ja się spojrzałam pytająco
-Wiesz nie wiem w jakim  stanie będę jak będziemy wracać -powiedział Niall
-Aha rozumiem a czy ja będę mogła chociaż jednego ??-to pytanie skierowałam do Liam'a
-2 możesz -powiedział
-Oh dziękuję o wielki -powiedziała kłaniając się do niego a wszyscy zaczęli się śmiać
  -Jedziemy bo się spóźnimy -powiedział Lou pożegnałam się z Harry buziakiem i wsiadłam do samochodu.Po 20 minutach byliśmy już przy kościele.Wysiedliśmy Lou tylko powiedział że będzie po nas o 6 rano.i pojechał szliśmy w stronę kościoła gdy nagle Niall wpadł na pomysł
-Ej wiesz nie chce mi się iść na tą całą ceremonie może pójdziemy sobie do parku posiedzimy na ławce pogadamy ??-spytał ja tylko kiwnęłam głową na tak i już szyliśmy w drugą stronę.Usiedliśmy na ławce i zaczęliśmy rozmawiać nagle temat zszedł na rodzinę nie lubię tego tematu.Ale trudno.
-Mogę się Ciebie o coś spytać??-spytał się mnie Niall- ale jak chcesz to nie musisz odpowiadać
-No jasne pytaj
-Mówiłaś nam że masz braci to gdzie oni są bo chyba nie w Londynie??
-Masz racje nie ma ich w Londynie bo są w Polsce.Oni mają już skończone 18 lat więc mogą sami decydować o sobie i oni woleli zostać w Polsce z babcią mieszkają.A ja musiałam lecieć z rodzicami,ale nie jest tak źle przylatują na święta i ferie zawszę.
-A jak byś mogła to byś wolała zostać w Polsce czy Londyn ??
-Wiesz kiedyś nienawidziłam Londynu ale teraz wszystko się zmieniło nie wyobrażam sobie życia gdzie indziej.Jeszcze jak was spotkałam to w ogóle -powiedziała a na twarzy Irlandczyka pojawił się uśmiech.
-Może zrobimy sobie zdjęcia na pamiątkę?? Bo wyglądasz bajecznie-spytał ale już znał moją odpowiedź uwielbiłam robić zdjęcia sobie i innym.Zaczęła się sesja zdjęciowa.Ja sama później Niall sam.A na końcu razem.Niall szybko wstawił jedno zdjęcie na tt ze mną.Po chwili były już komentarze.że ślicznie wyglądamy i wszyscy życzą nam super zabawy.Minęła już ponad 1 godzina szybko pobiegliśmy do kościoła no nie tak szybko bo ja byłam na obcasach.Zdążyliśmy akurat jak wszyscy wychodzili.Mama Niall szybko do nas podbiegła. i zaczęła krzyczeć że wie co zrobiliśmy i że nas nie było.No pięknie pierwsze wrażenie to się mi udało co nie?
Pojechaliśmy wszyscy na salę nie było jak w Polsce ale tez nie tak źle.Na początku wszyscy siedzieli i rozmawiali..Gdy poznałam lepiej mamę Niall'a okazała się fajna.Dużo się wypytywała o mnie i Niall'a standardowe pytania czy jesteśmy razem.Każdy pytał się o to ale nic dziwnego przecież przyszłam z nim na wesele..Siedziałam sama  przy stole w końcu chwila wytchnienia Niall zostawił mnie samą a jego rodzina jest trochę mecząca jak moja z resztą.Po chwili Niall przyszedł z drinkiem.
-Masz jednego możesz -powiedział dając go mi
-Nawet dwa -powiedziałam dumna i jednym łykiem wypiłam całego
-I jak się bawisz ??-spytał siadając koło mnie
-No wiesz nie jest tak źle,Ale ja ci pokażę weselę w Polsce kochany nic nie będziesz pamiętać -powiedziałam dumna
-A u was to inaczej ??-spytał zdziwiony
-Trochę wiesz drużba dba o to żeby wódka ze stoły nie znikła każdy pije, tańczą, śpiewają , Bawią się na całego i tyle
-To może pokaż jak to się robi moja rodzina chętnie zabawi po Polsku a na pewno ja-powiedział  wstał i poszedł wytłoczył muzykę a wszyscy się na niego patrzeli.
-Witam was wszystkich serdecznie.Bawicie się dobrze ??-krzyknął
-Takkk!!-cały tłum odkrzyknął
-Bo wiecie mamy tutaj taka jedną Polkę  która mówi że w Polsce jest lepiej więc niech nam pokaże.No chodź Lily jeżeli młodzi nie mają nic przeciwko-powiedział dumny wskazując na mnie.Co ten debil wymyślił ale co mogłam zrobić wstałam.Panna młoda z Panem młodym zgodzili się.
-To co chcesz żeby leciało??-spytał
-Pokaż co macie-powiedział i pchnęłam go z biodra i byłam przy konsoli.Nie mieli żadnych Polskich szkoda że nie wzięłam swojego laptopa tam mam trochę takich.Ale nic każdy Polak potrafi rozkręcić imprezę jak to mój wujek mówi .Włączyłam  One Way Or Another,wzięłam  Niall'a za rękę i pociągnęłam na parkiet.Wypiłam jeszcze jednego drinka i zaczęłam tańczyć.Tańczyliśmy tylko sami więc postanowiłam każdego zabrać na parkiet podchodziłam do każdego łapałam za rękę i ciągnęłam na parkiet Niall robił to samo.po chwili cały parkiet  był zajęty i wszyscy tańczyli.było mi trudno tańczyć w obcasach więc je ściągnęłam i zaczęło się dziać.Nikt nie siedział wszyscy tańczyli albo pili zrobiłam z nich Polaków brakowało tylko jeszcze stołów z nadmiarem jedzenia ale po kolei wszystko małymi kroczkami. Młodzi bawili się z nami.Do końca wesela wszyscy tańczyli śmiali się pili.Wesele zmieniło się o 360 stopni i to dzięki mnie.Była już 5 rano więc wszyscy się zbierali do wyjścia.Poszliśmy się pożegnać z młodymi a raczej panną młoda bo pan młody dawno w domu śpi chyba za bardzo go upiłam no nic.
-Dziękuję że tak rozkręciłaś ten ślub.Myślałam że będzie taki nudny do końca -powiedziała przytulając mnie
-Nie ma za co-powiedziałam trochę zdziwiona
-Dobra Julia my się zbieramy do zobaczenia-powiedział Niall łapiąc mnie za rękę i ciągnąc do wyjścia.
-Gdzie mnie ciągniesz przecież Lou przyjedzie po nas to nie powiliśmy poczekać??-spytał zdziwiona
-Tak ,ale chodź się przejdziemy
-Jest już późno może poczekajmy
-No co ty obronię cię nie bój się -powiedział  pokazał na swoje mięśnie
-To poczekaj ja daleko na tych szpilkach nie dojdę-zatrzymałam się i ściągnęłam szpilki.Szliśmy śmiejąc się i opowiadając sobie co robiliśmy na weselu.Po jakiś 20 minutach jak szliśmy centralnie na nas szło 4 napakowanych mężczyzn.Trochę się za niepokoiłam Niall chyba to zauważył bo złapał mnie za rękę i powiedział że jak co to mam uciekać i nie zwracać uwagi na niego.Byli coraz bliżej nas i bliżej.Coraz bardziej ściskałam rękę Niall'owi.Po chwili stanęli tak że nie mogliśmy iść
-Czego chcecie??-spytał Niall
-Dziewczyny a czego możemy chcieć ??-spytał  śmiejąc się jeden z nich
-Jej na pewno nie dostaniecie -powiedział Niall odsuwając mnie od nich
-Jak nie dasz suki po dobroci to ją siłą weźmiemy-powiedział ten sam
-Ej Ej czy to nie ten pedał co śpiewa z czterema innymi ???-spytał ten co stał po prawej ode mnie
-On nie jest pedałem-krzyknęłam chodź wiedziałam że nie powinnam nagle poczułam jak ktoś ciągnie mnie za włosy poleciałam na beton.Ten co mnie pociągnął usiadł na mnie i próbował zerwać ze mnie sukienkę,ale Niall mu przyłożył szybko wstałam.i chciałam uciekać .Ale ktoś mnie uderzył i poczułam ogromny ból głowy.Znowu upadłam na beton kontem oka zobaczyłam że cała 4 stoi nad Niall'em i go biją.Zebrałam resztę sił wstał wzięłam metalowa rurę co leżała koło mnie podeszłam i walnęłam pierwszemu z brzegu.Zobaczyłam jak krew spływała mu po karku i upadł jeden z nich zobaczył to i szybko odszedł od Niall'a i podszedł do mnie wyrwał mi rurę i uderzył z niej w głowę zrobiło mi się ciemno przed oczami i upadłam.Po chwili się ocknęłam i zobaczyłam jak jeden stoi nade mną i rozerwał mi moją sukienkę.Próbowałam się wyrwać ale za każdym razem kiedy go uderzyłam to on oddał mi 3 razy mocniej.Zobaczyłam że jeden ten co walnęłam mu z rury nadal leży a tamtych 2 nadal biją Niall'a.Nie miałam już sił ale nie dam się im tak łatwo.Zaczęłam krzyczeć a wtedy ten mężczyzna z całej siły uderzył mnie z rury.Znowu zrobiło mi się ciemno przed oczami czułam tylko ból głowy.Oczy mi  się zamykały gdy nagle zobaczyłam 4 osoby które biegły w nasza stronę.A dalej to nie wiem bo straciłam przytomność.

***Harry***

 Lily z Niall'em na ślubie a my zbytnio nie mieliśmy co robić więc powaliliśmy się kanapie.Oglądaliśmy jakiś fil.Była godzina 5 rano więc Louis miał jechać po Niall'a i Lily.Nikt z nas nie spał więc postanowiliśmy wszyscy jechać i jak się okazało był to dobry pomysł.Staliśmy w tym miejscu co się umówiliśmy 10 minut  później 20 minut zaczęliśmy się niepokoić Zadzwoniłem do Lily ale nie odbierała tak samo jak Niall..Zaczęliśmy iść przed siebie nagle usłyszeliśmy krzyki była to Lily zaczęliśmy biec w stronę krzyków.Zobaczyliśmy jak 2 mężczyzn biją Niall'a  a jeden siedzi na Lily a ona nie ma na sobie sukienki.Biegłem ile sił w nogach wzięłam zamach i walnąłem z całej siły temu gościowi co siedział na Lily.Chłopacy zajęli się pozostałymi.Raz oberwałem w nos krew zaczęła mi lecieć wziąłem jeszcze pary razy zamach i facet już leżał.Ściągnąłem kurtkę i owinąłem ja Lily wziąłem ją na ręce i zaczęłam biec w stronę samochodu Lily straciła przytomność a z jej głowy leciała krew.Podjechałem tam samochodem zabraliśmy Niall'a i Lily do szpitala.Strasznie bałem się o Lily i Niall'a krew leciała im tak mocno że nie nadążyliśmy tamować.Po chwili byliśmy już w szpitalu wystrzeliłem jak z rakiety z Lily na rękach a za mną Liam z Niall'em
-Szybko stracili dużo krwi!-krzyknąłem a pielęgniarki natychmiast zareagowały.Wzięli Lily i  Niall'a na salę operacyjna.
________________________________________________
No postanowiłam trochę namieszać no wiecie trochę nudno było.:)
Mam nadzieję że się spodoba a jak nie to trudno :p
Dziękuję za komentarze.
Szkoda że tak mało :(
Wiecie komentarze inspirują wiec komentować :**
Moje GG 23216930 :P
Wasza Pikaczuu :***   

64 komentarze:

  1. Ja chce następna czeeesccc dodaj w weekend błagam na kolanach !!!!!!!!!!!!!! tak ładnie proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. kochammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze opowiadania jakie czytałam :) . Dodaj jak najszybciej kolejną część plisss :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to wszystko tym spieprzyłaś ! chyba że bd Happyend ! to już co innego wtedy !
    ~ Directionerka.. ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello would you mind stating which blog platform you're working with? I'm looking to start my own blog soon but
    I'm having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.

    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!



    My web site :: Ultimate Party Meatballs ocean spray

    OdpowiedzUsuń
  6. This text is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Here is my webpage: utc powerade invitational

    OdpowiedzUsuń
  7. This design is incredible! You obviously know how to
    keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
    almost...HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say,
    and more than that, how you presented it. Too
    cool!

    Also visit my blog gladys knight aunt jemima

    OdpowiedzUsuń
  8. I think this is one of the most important info for me.
    And i'm glad reading your article. But wanna remark on some general things, The website style is great, the articles is really great : D. Good job, cheers

    Feel free to surf to my blog post: kongregate dawn of the dragons

    OdpowiedzUsuń
  9. I simply couldn't depart your website prior to suggesting that I really enjoyed the usual information a person supply to your visitors? Is gonna be again frequently in order to investigate cross-check new posts

    Here is my web-site ... value of mccoy aunt jemima cookie jar

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks

    Also visit my web-site was richard nixon a quaker

    OdpowiedzUsuń
  11. What's up to every single one, it's really a nice for me to pay
    a quick visit this website, it consists of important Information.


    Here is my web-site :: target chobani yogurt

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi there, I found your blog by means of Google at the same time as searching for a comparable matter, your website
    got here up, it looks good. I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's
    truly informative. I'm gonna be careful for brussels. I will be grateful should you proceed this in future. Many other people will probably be benefited out of your writing. Cheers!

    My web page :: ombre hair dye kit loreal

    OdpowiedzUsuń
  13. Very good information. Lucky me I came across your blog by chance (stumbleupon).

    I have book marked it for later!

    My web-site: free lean cuisine codes

    OdpowiedzUsuń
  14. Very shortly this web site will be famous among all blog users, due to it's good articles or reviews

    Here is my homepage; eos crystal light green

    OdpowiedzUsuń
  15. It's actually a great and helpful piece of information. I'm happy that you shared this useful information
    with us. Please stay us up to date like this.
    Thanks for sharing.

    Review my web-site; august silk coupons

    OdpowiedzUsuń
  16. Asking questions are truly good thing if you are not understanding
    anything completely, however this article provides pleasant understanding yet.


    my homepage; coupons on lysol wipes

    OdpowiedzUsuń
  17. I got this web site from my pal who shared with me concerning
    this web page and now this time I am browsing this website and reading very informative content at this
    time.

    Also visit my web-site :: Maxwell house coffee coupons Printable october 2011

    OdpowiedzUsuń
  18. Your means of explaining all in this paragraph is truly fastidious, all be able to easily understand it, Thanks a lot.



    my blog post; suave hairspray printable coupons 2011

    OdpowiedzUsuń
  19. Just wish to say your article is as astounding. The clearness to
    your put up is simply great and i can think you're an expert in this subject. Well together with your permission let me to take hold of your RSS feed to stay updated with coming near near post. Thanks 1,000,000 and please carry on the rewarding work.

    Look into my homepage ... angel soft coupons printable july 2011

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you!
    By the way, how can we communicate?

    my site :: Buy Nicorette Gum Online

    OdpowiedzUsuń
  21. I have been surfing online more than three hours these days, but I never
    discovered any interesting article like yours. It is pretty value
    sufficient for me. In my opinion, if all website owners and bloggers
    made just right content material as you probably did, the web will be
    much more useful than ever before.

    Look at my website ... like mike gatorade

    OdpowiedzUsuń
  22. I am extremely impressed with your writing skills and
    also with the layout on your blog. Is this a paid theme or
    did you customize it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see a nice blog like this one nowadays.

    Feel free to visit my page ... nabisco zwieback

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your nice comments. : **It's nice to know that people read me from other countries: DIf you want to contact me please write to me on e-mail: Pikaczuu12@gmial.com

      Usuń
  23. I read this post completely on the topic of the resemblance of latest and previous technologies, it's remarkable article.

    Here is my web blog the quaker oats company coupons

    OdpowiedzUsuń
  24. It's appropriate time to make some plans for the future and it's time
    to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.

    I want to read even more things about it!



    Also visit my weblog - digiorno pizza printable coupons august 2011

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it,
    you are a great author. I will remember to bookmark your blog and will often come back in the foreseeable future.
    I want to encourage you to continue your great writing, have a nice holiday weekend!


    Here is my homepage; fruit punch snapple

    OdpowiedzUsuń
  26. I wanted to thank you for this excellent read!! I absolutely loved every bit of it.
    I have you bookmarked to look at new things you post…

    my webpage ... ore ida french fries printable coupons

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello would you mind letting me know which web host you're using? I've loaded your
    blog in 3 different internet browsers and I must say this blog loads a lot
    quicker then most. Can you suggest a good internet hosting
    provider at a fair price? Many thanks, I appreciate it!

    Also visit my blog post ... Maxwell House Coffee Free Printable Coupons

    OdpowiedzUsuń
  28. I could not resist commenting. Perfectly written!

    Here is my page - maxwell house international coffee printable coupons

    OdpowiedzUsuń
  29. thank you!:** I use blogspot.com
    This blog is more chapters :D

    OdpowiedzUsuń
  30. great issues altogether, you just gained a brand new reader.
    What may you recommend about your put up that you simply made some days in the past?
    Any certain?

    Feel free to surf to my web blog ... lean cuisine frozen dinner coupons

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so
    I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your
    blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing. Do you have any points for novice blog writers? I'd really
    appreciate it.

    my web-site capri sun 1 off coupons

    OdpowiedzUsuń
  32. This paragraph is genuinely a nice one it helps new the
    web viewers, who are wishing for blogging.

    Also visit my website :: wetfouru.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Great blog you've got here.. It's hard to find excellent writing like yours these days.
    I honestly appreciate people like you! Take care!!

    My web page :: nabisco fig newton fruit thins coupons

    OdpowiedzUsuń
  34. I'm not sure where you're getting your information,
    but good topic. I needs to spend some time learning
    more or understanding more. Thanks for great information I was looking for this info for my mission.


    Here is my webpage general mills fiber one bars coupons

    OdpowiedzUsuń
  35. There is certainly a lot to find out about this issue.
    I love all of the points you've made.

    My web-site kotex click tampons coupons

    OdpowiedzUsuń
  36. Spot on with this write-up, I truly believe this
    site needs much more attention. I'll probably be back again to read more, thanks for the advice!

    my web site; Coupons On angel soft

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you for every other magnificent article.
    The place else may anyone get that kind of
    info in such a perfect way of writing? I have a presentation subsequent week, and I
    am at the search for such information.

    Feel free to surf to my site; campbell's gravy coupons

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks for another informative web site. Where else may
    just I am getting that type of information written in such a perfect manner?
    I have a project that I'm simply now operating on, and I've been
    at the look out for such information.

    Feel free to surf to my blog ... qa.ftgsystems.co.za

    OdpowiedzUsuń
  39. Whether you've inherited tag heuer link watches, received a piece as being a present or bought a item for your self, you could be a bit puzzled concerning the specifics of tag heuer link watch.Exactly where must you appear when it comes to locating information on this standard art type? This article has some beneficial tips to help you a much more informed customer.

    OdpowiedzUsuń
  40. I do not know if it's just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your site. It looks like some of the written text in your content are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too? This may be a issue with my web browser because I've
    had this happen before. Many thanks

    Here is my web page - ore Ida Mashed potato coupons

    OdpowiedzUsuń
  41. I got this site from my friend who informed me about this site and now this time I am visiting this web page and reading very informative content here.


    my web-site :: lysol cleaning wipes coupons

    OdpowiedzUsuń
  42. Does your blog have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot you
    an email. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

    Check out my web page: aunt jemima free printable coupons

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey contact me Pikaczuu12@gmail.com
    And for those who are just starting a blog. You can not give up
    initially will not be easy if you are good at what you do it achieve success Bye :D

    OdpowiedzUsuń
  44. This information is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Feel free to surf to my web blog bounty extra soft coupons

    OdpowiedzUsuń
  45. Everyone loves what you guys tend to be up too. This kind of clever work and coverage!

    Keep up the great works guys I've included you guys to our blogroll.

    Also visit my page - suave Kids Coupons

    OdpowiedzUsuń
  46. Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am going through issues with your RSS.
    I don't know why I can't join it. Is there
    anybody else having identical RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond?
    Thanks!!

    Feel free to surf to my webpage :: jello instant coupons

    OdpowiedzUsuń
  47. Everything published made a bunch of sense. But,
    what about this? suppose you added a little content? I ain't suggesting your information is not solid., but what if you added a post title that makes people want more? I mean "Rozdzia� 18" is kinda vanilla. You should look at Yahoo's front page and
    watch how they create news titles to grab viewers to click.
    You might add a video or a related picture or two to grab people excited about what you've written. Just my opinion, it might bring your posts a little livelier.

    Feel free to surf to my weblog ... jahmobileapp.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hey would you mind stating which blog platform you're using? I'm planning to start my own blog
    in the near future but I'm having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

    Feel free to surf to my website free printable folgers instant coffee coupons

    OdpowiedzUsuń
  49. I am really loving the theme/design of your website.
    Do you ever run into any internet browser compatibility problems?
    A handful of my blog visitors have complained about my website
    not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any advice to help fix this problem?

    Feel free to visit my blog post coupons for ronzoni garden delight

    OdpowiedzUsuń
  50. I every time used to read paragraph in news papers but now as I am
    a user of web so from now I am using net for articles, thanks to web.


    Feel free to visit my web site; cheez it printable coupons 2013

    OdpowiedzUsuń
  51. clean and clear can conserve quite a bit of money. Also a lot of people fail to understand the savings they could reap and find yourself spending much
    more than needed when grocery shopping. Verify out
    the advice in this report and see how clean and clear will help your bottom line.
    Carry on to read to find out much more.

    Feel free to visit my website - coupons For clean and clear products

    OdpowiedzUsuń
  52. Hey I know this is off topic but I was wondering
    if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
    my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Take a look at my blog post ... softsoap refill Coupons

    OdpowiedzUsuń
  53. My partner and I stumbled over here from a different website and thought I may as well check things
    out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page again.

    my homepage: barilla whole wheat coupons

    OdpowiedzUsuń
  54. I'll immediately take hold of your rss as I can not find your e-mail subscription link or newsletter service. Do you have any? Please let me recognise so that I may just subscribe. Thanks.

    Feel free to visit my blog post: silk fruit and protein coupons

    OdpowiedzUsuń
  55. It is perfect time to make a few plans for the future and
    it's time to be happy. I have read this put up and if I may just I want to counsel you few attention-grabbing things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to read more things approximately it!

    My web blog; quaker oats coupons

    OdpowiedzUsuń
  56. Unquestionably believe that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that they just do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having
    side effect , people can take a signal. Will likely be back to get more.
    Thanks

    Also visit my web site dial hand soap coupons

    OdpowiedzUsuń
  57. http://opowiadaniakarolina-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. The process of car shopping can be lengthy. You have so many
    options, not to mention things to consider as you compare each one.

    You will be able to make the right decision if you know enough about car shopping.
    Here are some great tips on buying a car.

    Here is my blog post: cars

    OdpowiedzUsuń
  59. Аrе yοu looking tο savе your fundѕ оn
    grocеries аnd householԁ items? Τhe prime аppгoach tο ԁiscoνeг the very best аρpгoach for obtaіnіng ωhat
    you wаnt аt a low price would be tо use
    famous footωear сoupons. Exаctly where
    aге уоu аblе to аppeаr to discοver theѕе excellеnt printable famоus footwear couponѕ?
    This article is going tо help reveаl thе secrets of famous footwеar
    coupon code.

    My blog - extremecouponingonline.net

    OdpowiedzUsuń
  60. Сlipping tοrrіd couponѕ free shipping may
    ѕeеm like аn olԁ-fashioned thought, but ѕaѵing сash ought
    to neνer go out of ѕtуle.Coupοns still ѕаve οn every thing from gгocеries to clothes.

    Making use of torriԁ coupons can help you saѵe а far bеtter value.
    Thе bеlow ρоѕt contаins some excellent ѕuggestiοns that will asѕist уou gеt esѕentially the mοst οut οf the
    соupon uѕe.

    mу pаge; torrid coupon codes

    OdpowiedzUsuń
  61. Memory loss doesn't need to be accepted by you. You'll
    find iѕsueѕ you arе able to dο to combat it.
    Yοu will find plentу οf easy techniques thаt you can dο to improve your memory utilizing AVH Pгocera
    cаpacity. The tips іn this post will prоvidе you ѕome cleνer recommendatіons.


    mу weblog - Http://Proceraavhreviewsx.Com

    OdpowiedzUsuń
  62. Are yоu сurrently wіshing to save cash?
    Yοu no doubt neeԁ to get the most of it.

    Coupons can allоw you tо seе
    laгge discounts οn each the eѕsential and nonesѕential things you acquire everу ԁay.
    This short aгticle includes sοme excellent ideas that will assіst and guіde
    you within the usе of supercuts coupons pгintable 2013.

    OdpowiedzUsuń
  63. Part 2
    http://opowiadaniakarolina-onedirection.blogspot.com/2013/03/rozdzia-19.html

    OdpowiedzUsuń