niedziela, 17 marca 2013

Rozdział 17


Tan rozdział jest dla Natki :**



Tydzień później.

 ***Lily***

Wstałam ubrałam jasne rurki a do tego bluza z kapturem.Zeszłam na dół a tam czekał na mnie już Lou.Umówiłam się z nim że pójdziemy kupić mi jakąś sukienkę bo idę na ślub z Niall'em  a jeszcze nie mam sukienki.Tak właściwie to ja niczego nie mam..Rodzice właśnie przysłali mi trochę kasy żebym przeżyła.Nie obchodziło ich to że jestem sama w domu czy że chłopacy ze mną jeszcze mieszkają.Mają to po prostu gdzieś.Lou odpalił radio i ruszyliśmy do galerii.Przyzwyczaiłam się już do tego że pełno fanek czy paparazzi za nami chodzi.Weszliśmy do pierwszego sklepu z brzegu i od razu rzuciła mi się w oczy czerwona sukienka  Wzięłam  ją i parę innych i poszłam do przebieralni.Na początku ubrałam tą czerwoną.
-I jak tylko szczerze ??-spytałam wychodząc z przebieralni
 -Pęknie naprawdę pięknie.Chyba pierwszy raz widzę Cię w sukience.Powinnaś chodzić  częściej-powiedział Lou nie odrywając wzroku ode mnie .
-Ha Ha nie rozśmieszaj mnie Lou
-Mówię prawdę bierzemy ją -powiedział z uśmiechem na twarzy
-Ale nie mogę przymierzyć tylko jednej a jak..-nie dokończyłam bo się wtrącił
-Nie ma żadnego ale bierzemy przebieraj się ale mi to już !-powiedział stanowczo.Spuściłam głowę na dół i poszłam się przebrać.Po długich namowach Lou kupiłam ją .To zostały tylko buty.Wybrałam czarne na obcasie.Tak dobrze czytacie na obcasie raz można zaszaleć a co mi tam.Po zakupach poszliśmy coś zjeść bo jak zawsze byłam głodna.Zamówiliśmy pizze.
-Gdzie ty to mieścisz ??-spytał mnie zdziwiony Lou ja tylko wzruszyłam ramionami i zajadałam się kolejnymi kawałkami -Myślałem że nie da się dogonić Niall'a ale ty go chyba pobijasz -powiedział a ja zaczęłam się śmiać.-Lily mogę się Ciebie o coś spytać ??
-No jasne! Zawsze i o każdej porze
-Czujesz coś do Harry'ego??
-Może  a co ??-spytałam zdziwiona
-Nic tak pytam.A i zapomniałem Cię przeprosić za to w L.A przepraszam
-Czyli bo nie rozumiem do końca?
-Za to że Cię pocałowałem z językiem
-Nic nie szkodzi mi się podobało nawet.. A powiedziałeś o tym Eleanor ?? -powiedziałam
-Tak mówiłem jej była trochę zła ale rozumie ,że to tylko gra-odpowiedział zadowolony
-Aha.Super!To co idziemy już ??
-Jasne!-powiedział i ruszyliśmy w kierunku samochodu.Po chwili już byliśmy w domu.Chłopacy grali na konsoli w salonie a ja poszłam do pokoju.Po niecałej minucie przyszedł Harry.
-Cześć słonko i jak na zakupach ??-spytał i usiadł koło mnie na łóżku
-Wszystko już kupiłam.Zjadłam pizze a teraz jestem wykończona-powiedziałam kładąc się na łózko.Harry położył się koło mnie i położył moją głowę na swojej klacie.
-To pewnie nie chcesz iść do kina??-powiedział smutny
-Przykro mi ale nie mam siły ale możemy tu obejrzeć film
-Dobra a co oglądamy jakiś horror ??-spytał
-Co wy macie z tymi horrorami ??
-Lubimy je po prostu to co horror czy może horror ??-spytała ja zaczęłam się śmiać
-Ja wybieram sen dobranoc panu-powiedziałam już zasypiając
-Jak ty śpisz to ja tu poczekam aż wstaniesz -powiedział i położył swoją głowę na mojej.A dalej to już nie wiem bo mój jednorożec przyjechał i pojechałam z nim do krainy Morfeusza.

***Harry***

Między mną a Lily wszystko jak wcześniej a nawet i lepiej.Mam zamiar spytać się jej o  chodzenie chociaż i tak już wygląda jak byśmy chodzili ze sobą bo śpimy razem, przytulamy się prawie cały czas, a jak ładnie poproszę to da mi buzi. Jaka ona boska,kiedy ją widzę mam ochotę śpiewać,tańczyć.Boję się tylko jednego że znowu coś popsuje.
Lily zasnęła bo była zmęczona a ja bawiłem się na jej tt.Wstawiłem posta "TY śpisz a ja Ci się włamałem ;**"Dodałem tez zdjęcia jej jak gra na konsoli z Lou i wygrywa,I parę tajemniczych o których ona nie wie że jej robiłem jak np.kiedy śpi ,jak suszy włosy i śpiewa do lustra,jak je pizze,jest tez jedno jak ujeżdża Liam'a.Bawiłem się tak jeszcze chwile aż do okna zapukała Magda.Wstałem i jej otworzyłem.
-O cześć Harry jest Lily muszę z nią pogadać-mówiła wchodząc do pokoju
-Śpi coś jej przekazać-powiedziałem siadając na krzesło obok biurka
-To ja poczekam-powiedziała z uśmiechem i usiadła na biurku
-Właśnie zasnęła więc trochę poczekasz -mówiłem do niej jak najbardziej oschle jak potrafiłem.Ale ona tylko z każdym moim słowem się przybliżała.Gdy była już zbyt blisko mnie szybko wstałem.I poszedłem usiąść na łóżku obok Lily.
-Dlaczego uciekasz wiem że wolisz mnie od niej-mówiła i szła w moją stronę
-To nie prawda! Wolę Lily to ona mi się podoba to z nią chciał bym być a nie z tobą!-powiedziałam wkurzony jak ona w ogóle mogła takie coś powiedzieć.
-Nie denerwuj się tak z uczuciami nie wygrasz-powiedziała i usiadła mi na kolanach.Kiedy usiadła Lily właśnie się przebudzała.
-Co tu do cholery się dzieje?!-spytała wstając z łóżka
-Lily on zaczął mnie obmacywać i powiedział że jeżeli będę krzyczeć to on coś mi zrobi-powiedziała Magda wstając ze mnie
-Co ?? To ty do mnie że ja Cię pragnę i takie tam!-no teraz to już przegięła  .Lily tylko spojrzała na Magdę i pokazała na drzwi.
-No Harry idź stąd!!-powiedziała zadowolona Magda
-Nie Harry zostaje ty idziesz !!-wykrzyczała Lily
-Ale ja .....-Magda zaczęła się jąkać a do pokoju wszedł Lou i Liam
-Co tu tak głośno??-spytał Lou wchodząc do pokoju-O koga ja tu widzę -powiedział omijając ją wielkim łukiem.
-Nie martw się ona już wychodzi-powiedziała Lily patrząc na Magdę
-Pożałujesz tego Lily i ten twój Harry też !!-powiedziała i wybiegła z pokoju
-O co jej chodziło ??-spytał Liam
-A skąd mam to wiedzieć ??-odpowiedziałem,a Lily przytuliła się do mnie-Ej ale szybko mi uwierzyłaś -powiedziałem lekko zdziwiony.
-A bo wiesz nie spałam od jakiś 15 minut -powiedziała z wielkim uśmiechem
-Że co?? Ja tu się z nią męczyłem a ty udawałeś że śpisz no wiesz co ??-powiedziałem z miną foch-nie przytulaj się do mnie!
-Dobra jak tam chcesz!-powiedziała i przytuliła się do Liam'a pokazując mi język.
-To tak chcesz się zabawić to dobra !-powiedziałem i podszedłem do Lou i go przytuliłem
-Hahaha Geje !!-zaczęła się śmiać Lily z Liam'em
-A żebyś wiedziała!-powiedziałem i pocałowałem Lou w policzek ona nie była dłużna i pocałowała Liam'a.Nie powiem wściekłem się trochę.
-Lou idziemy na randkę chodź!!!-powiedziałem i pociągnąłem go za rękę.Naprawdę wyszliśmy poszliśmy na lody.Dawno już z Lou nie wychodziłem brakowało mi tego trochę.Teraz jak poznaliśmy Lily trochę wszystko się zmieniło.Mam mniej czasu dla Lou.Ale dziś to zmienię idziemy na lody a później na imprezę.

***Liam****

Harry wyszedł z Lou a ja zostałem sam z Lily bo Niall z Zayn'em wyszli gdzieś po garnitur na ślub  bo Niall idzie z Lily na ślub kogoś tam nie pamiętam.Zaproponowałem żeby gdzieś wyjść i coś zjeść.Zgodziła się po 15 minutach mogliśmy już ruszać bo Lily musiała się przebrać.Pojechaliśmy do centrum.Po 40 minutach byliśmy już na miejscu.Wysiedliśmy z samochodu i zbiegło się pełno fanek.Trochę to trwało zrobiłem sobie z nimi zdjęcia,rozdałem autografy,nawet porozmawiałem z dwoma z nich bo jako jedyne nie krzyczał.
-A czy wy jesteście razem ??-spytała brunetka w czerwonej bluzce
-Nie-odpowiedzieliśmy równo
-Jesteśmy tylko przyjaciółmi-odpowiedziała Lily
-No przecież Ci mówiłam że ona jest z Niall'em -powiedziała blondynka do do brunetki
-Nie z nim tez nie jestem-zaśmiała się Lily
-To z kim ty jesteś?-nagle ktoś krzyknął z tłumu
-Ona nie jest z nikim jedynie że....Nie ona nie jest z nikim-powiedziałem stanowczo-Bardzo miło nam się rozmawiało ale mamy już pewne plany więc jak pozwolicie to my  już pójdziemy pa-powiedziałem i złapałem Lily za nadgarstek i poszliśmy dalej.Zjedliśmy w Nandos Niall by nas gdyby się dowiedział że poszliśmy tam bez niego.Nie mogę się przyzwyczaić do tego że Lily tyle je a jest szczupła to jest dziwne!!No nic w czasie posiłku dostałem sms od Harry'ego."Zaopiekuj się Lily ja mam randkę z Lou wrócimy jutro pa :D "
-Lily Harry Cię Zdradza-powiedziałem smutny patrząc na telefon
-Co??!!-spytała zdziwiona
-Jest z Lou  na randce-powiedziałem i zacząłem się śmiać a ona ze mną.
-Ty głupku!! Co mnie straszysz-powiedziała przez śmiech
-Mam się Tobą zaopiekować-powiedziałem dumny
-Ale ja jestem dużą dziewczynką-powiedziała wytykając mi język
-Nie pyskuj ojcu! No co za smarkula-powiedziałem na żarty
-Smarkula dobra!! Nie odzywaj się do mnie! Nienawidzę Cię!-powiedziała i się rozpłakała
-Co się stało??-spytałem zdziwiony
-Nie nic coś mi się tylko przypomniało-powiedziała ocierając łzy
-Mi możesz powiedzieć przecież wiesz.-powiedziałem i przytuliłem ją
-Bo wiesz moich rodziców w domu nie ma i mieszkam sama.No teraz nie bo mam was ale jak was nie było to mieszkałam sama.I ja moich rodziców nie widziałam od 2 lat to znaczy taty bo mama przyjeżdża 2 razy w roku.-wtuliła się we mnie
-Mów dalej.Dlaczego twój tata nie przyjeżdża??-spytałem zdziwiony
-Bo w dzień kiedy on wyjeżdżał to się z nim pokłóciłam i właśnie powiedziałam mu że go nienawidzę i nigdy  więcej nie chcę go widzieć i od tamtej pory nie mam z nim kontaktu.
-Nie płacz.Masz nas teraz-powiedziałem
-Teraz a później jak wy będziecie mieć koncerty to ja będę sama.A jeszcze się pokłóciłam z Magda ona jest  była moją jedyną przyjaciółką
-My nigdy cię nie zostawimy a na pewno Ja! A teraz skończ z tym płaczem idziemy się rozerwać
-Gdzie -spytała wstając
-Nie wiem a gdzie chcesz iść??-spytałem płacąc za jedzenie
-Kina ?
-Dobra to jedziemy-powiedziałem i po chwili byliśmy już w kinie,obejrzeliśmy film" Dziewczyna w czerwonym kapturze" Bardzo fajny film chodź większość czasu wygłupiłem się z Lily t i tak stwierdzam że film fajny.Po kinie pojechaliśmy do domu tam już na nas czekał Niall z Zayn'em.Siedzieli na kanapie i coś oglądali a Niall coś jadł oczywiście.Usiedliśmy z nimi na kanapie,
-A gdzie byliście ??-spytał Niall nie odrywając oczu od ekranu.
-Coś zjeść i kino a wy??-spytała Lily
-Kupiłem garnitur na jutro -powiedział dumny Niall
-A no tak wy jutro na wesele jedziecie??-spytał Zayn a Niall pokiwał głową.
-O kurna zapomniałam że to jutro ja idę spać-powiedziała Lily stając -Bo nie wstanę i nie zdążę się przygotować-weszła po schodach i tyle ją widziałem.

***Lily*** 

Harry z Lou gdzieś poszli na "randkę" Hahaha jak to fajnie brzmi.No nic zostałam sama z Liam'em bo Niall i Zayn poszli kupić garnitur na jutro na ślub.Poszliśmy coś zjeść w czasie jak jedliśmy popłakałam się jak małe dziecko.Ale miała powód dobrze że mam chłopaków przy sobie bo bym nie dała rady bez nich jeszcze jak teraz pokłóciłam się z Magda.Poszliśmy później z Liam'em do kina cały czas się wygłupialiśmy z nim nie wiem czemu wszyscy mówią że on jest poważny przy mnie on jest tak samo głupi jak ja a może ja jestem tak samo poważna jak on? Nie raczej nie.Gdy wróciliśmy do domu była gdzieś około 22 Zayn z Niall'em oglądali jakiś film.Przyłączyliśmy się z Liam'em ,ale później przypomniałem sobie że przecież jutro wesel muszę na które idę z Niall'em więc poszłam się umyć jeszcze.Położyłam się na łóżku sprawdziłam co się dzieje w wielkim świecie czyli weszłam na tt.Zdziwiło mnie to że aż tylko osób mnie obserwuje,ale jak się okazało to dzięki Harrt'emu.Wstawił pełno moich zdjęć z chłopakami.Strasznie śmieszny uśmiałam się jak zobaczyłam niektóre z nich.Pełno fanek chłopaków pisało pod nimi że "fajne" że "ładna jestem" ale niektóre pisały ze tylko ich wykorzystuję że chcę być sławna dzięki nim i takie tam.Posiedziałam jeszcze chwilę i poszłam spać dostałam jeszcze sms od Harry'ego na dobranoc.I zasnęłam.Obudzałam się o 5 rano bo usłyszałam jakiś hałas na dole.Szybko zeszłam żeby zobaczyć co to było.Był to Harry z Lou.Schlani w cztery dupy.Zaprowadziłam Lou do i położyłam spać nie było wielkiego problemu bo był pół żywy więc jak go położyłam na łóżku to już spał.Harry'm było gorzej jak zawsze.
-Kochanie ale ja nie chcę spać ja chcę do mojego Louisa-mówił cały czas
-Pójdziesz do niego później teraz on śpi więc ty też śpij!!-krzyknęłam a on w końcu mnie posłuchał i zasnął.   
____________________
To jak na początku pisałam ten rozdział jest dla dedykowany Natce.Za to ze jako pierwsza i jedyna napisała do mnie na GG.I w poniedziałek idzie do szpitala.Wracaj szybko !!! :D
Pisać do mnie na GG 23216930 Nie bać się nie ugryzę ;P

 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za dedykację i postaram się szybko wrócić. Ta sukienka jest boska i chcę sobie ją kupić na wesele brata. :)
    Natka

    OdpowiedzUsuń
  2. super kiedy kolejny ja niestety nie mam gg

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę kolejny!Z chęcią bym do Ciebie napisała ale GG nie mam bo komputer nie chce go otworzyć .;/ Ale opowiadanie świetne <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę fajny !
    Zapraszam do mnie : http://opowiada-kamila69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Omfg piszzz dalej nie mg się doczekać kolejnych !!!!!!!!!!!!! W trybie natychmiastowym oczekuje następnych części licze na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń