poniedziałek, 13 maja 2013

Plagiat !!!

Przejdę od razu do rzeczy
Nie podoba mi się to że pewne osoby ściągają
ode mnie:wystrój bloga,to jak zwracam się do was typ.Ludu boży czy amen na końcu.Ja to wymyśliłam sobie,a wy może użyjcie coś
swojego a nie ściągacie ode mnie!!
Te u góry rzeczy przeżyję ok może ktoś wpadł na ten sam pomysł
Ale nie wierzę w to że ponad 3 dziewczyny,którym 
pomogłam założyć bloga i to wszystko ogarnąć 
Odpłacą się mi ściągając moją historię!!
Komunikat do was dziewczyny!!
Nie liczcie na to że wam w czymś jeszcze pomogą
jeżeli mi się tak odpłacacie
chciałam być miała dla wszystkich,ale widać że nie można!
Może stwórzcie własna historię,a nie ściągacie
od innych i myślicie że jesteście fajne !!
Dobra ktoś może powiedzieć,że jest pełno takich
blogów,ale każda z osób które je prowadzi
wymyśla własną historię są może podobne,
ALE NIE SŁOWO W SŁOWO!!
Jeżeli wy nazywacie się bloggerkami to się mylicie 
ja tez nie jestem najlepsza są dziewczyny czy nawet 
chłopacy,którzy piszą lepiej ode mnie
,ale ja nie  ściągam od nich,żeby mieć więcej 
wejść czy komentarzy!!
To tyle z mojej strony 
ŻEGNAM !! 



 

7 komentarzy:

  1. To do mnie ??? :'( Ja raz tylko Amen napisałam na końcu. Ale tak z przyzwyczajenia bo ja tez tak mowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie do ciebie to nie one juz wiedzą o kogo chodzi :D

      Usuń
  2. masz racje mi razn z bloga 2 posty skopiowali a wiesz że możęsz to zgłosić do zaoabczenia do następnego roozdziału czekma

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się nimi, prawdziwi fani tego bloga będą tu a nie u nich <3 jeżeli są aż tak głupie to ich sprawa ale najważniejsze że my wiemy że to twoja historia i to jest najważniejsze KC ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. spróbuj może ustawić zakaz kopiowania treści ;)) ja tak kiedyś ustawiłam ale już nie pamiętam jak ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram Cię . Kopiowanie pomysłów innych nie jest ok . A jeszcze gorzej kiedy jeszcze uważa, że ten pomysł jest jego . Twój blog jest jedyny w swoim rodzaju w POZYTYWNYM tego słowa znaczeniu, gdyż jest zaje.........fajny ( nie przeklinam więc tak pisze x D ) wygląd i te końcówki typu AMEN czy LUDU BOŻY są świetne i twoje, więc nie powinno się ich kopiować !!! Twój LUD BOŻY to twoi fani, którzy uwielbiają twojego bloga za wygląd, treść opowiadań i te zakończenia modlitewne x D nie pozwól ich kopiować i zrób jakieś zabezpieczenia przeciw kopiowaniu . Ja w sumie nigdy bym nie ściągnęła żadnego pomysłu bo
    1. Nie lubię kopiować czyjegoś stylu, bo też mam pomysły
    2. Nie mam bloga ( ale to taki szczególik )
    Kończe, bo przynudzam .
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierdziele -.- Ludzie na prawdę, nie mają żadnych skrupułów, kopiować SŁOWO W SŁOWO! Na prawdę, dziewczyny, które to zrobiły ( a ty im pomogłaś) mają nieźle na bani... ja osobićcie piszę bloga, ale prawdopodobnie nigdy w życiu, nie wyjdzie to na światło dzienne, ponieważ się boję, ale mniejsza o to, twojego bloga po prostu kocham, mimo to, że nie dodaje komentarzy pod rozdziałem to i tak go czytam, i mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe? Tutaj postanowiłam coś napisać, bo jest to sprawa, obok, której nie powinno się przejść obojętnie. Twój blog był 3 który przeczytałam/czytam i mam nadzieję, że nadal będziesz go pisać i szybko nie zakończysz bo bym się załamała psychicznie C: No to na tyle, życzę ci abyś zawsze miała taką wenę jak do tej pory, Trzymaj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń