wtorek, 28 maja 2013

Liebster Awards !!

Mooja druga nominacja 
Liebster Awards
od Karolina Barwińska 
Dziękuję :**

Pytania :
1.Jak masz na imię?
Odp.Karolina 
2.Którego z chłopaków najbardziej lubisz??
Odp.Harry ^^
3.Od kiedy jesteś Directioner?
Odp. Od grudnia tego roku (chyba)
4.Ile masz lat??
Odp.W tym roku skończę 15 :D
5.Twoja historia:Jak stałaś się Directioner?
Odp.Kurde....  Nie pamiętam 
6.Ulubiony film??
Odp.Kobiety pragną bardziej :D
7.Ulubiony blog??
http://unfabulousandonedirection.blogspot.com/
8.Ulubiony kolor?
Odp.Czerwony 
9.Czy masz książkę biograficzną One Direction??
Odp.Nie
10.Od kiedy masz swojego bloga???
Odp. 25 stycznia 2013
11. Twoja historia:Co cię skłoniło do założenia bloga??
Odp.Hmm nie wiem jak,ale zaczęłam czytać blogi o One Direction 
i postanowiłam spróbować.Na początku pisałam na www.quku.org/
kiedy uznałam,ze nawet dobrze mi to idzie i dużo ludzi czyta to postanowiłam 
założyć bloga.

Dziękuję jeszcze raz za tą nominacje :**
OSTATNI ROZDZIAŁ W CZWARTEK
OD RAZU PODAM WYNIKI Z KIM BĘDZIE 
NASTĘPY ROZDZIAŁ

i JESZCZE JEDNO ZAUWAŻYLIŚCIE,ŻE
DOPIERO TERAZ JAK KOŃCZĘ OPOWIADANIE
WCHODZI PEŁNO LUDZI !!
JEŻELI WY NIE TO JA TAK !!
DZIĘKUJĘ !!!! :****** 





1 komentarz:

  1. no może i tak !! ale ja tam Cię kocham od samego począteczku ! xDeee a no i skoro najbardziej lubisz Harrego to to już jest chyba 10 powód dlaczego Lily powinna być z Harrym !!
    a więc :
    X. najbardziej lubisz Harry'ego ( i ja też )
    a właśnie i też lubię Nieidealna i One Direction !!! NIALLEREK <333 o Niallu lubię jeszcze http://ilikegirlswhoeatcarrots-1d.blogspot.com/ ale kogo to obchodzi ! xDee dobra paaaaaaaaaaaaaa ;***

    OdpowiedzUsuń