niedziela, 27 stycznia 2013

Rozdział 3

Spali tak do rana przytulenie do Siebie .Gdy nagle ktoś wparował do pokoju to byli oczywiście chłopacy krzyczeli
-Ja jestem -krzyczał .Louis
-Nie ja jestem-przekrzykiwał Zayn. Nagle Niall wstał i zaczął krzyczeć na nich że mają być ciszej a ja tylko się śmiałam .Nagle do pokoju wbiegł Harry w samych bokserkach wtedy już nie dałam rady brzuch mnie bolał ze śmiechu . Patrzeli na mnie jak na głupią a ja tylko się śmiałam.
-Lily jesteś dziewczyną nie?-spytał Zayn
 -Naprawdę nie gadaj nie zauważyłam -powiedziałam sarkastycznie-poczekaj sprawdzę odwróciłam się i lekko odsłoniłam spodenki w których spałam i się odwróciłam-Tak na 100% jestem dziewczyną- a wszyscy się śmieli a Zayn złapał lekkiego buraczka
 -Dobra Lily za 30 minut masz być na dole musimy coś wyjaśnić.A teraz idź się ubrać bo zaraz nie wytrzymam-powiedział Harry który po tych słowach zrobił się czerwony.
-ok a gdzie jest moja walizka ? bo jakoś jej tu nie widzę - powiedziałam uśmiechając się do Nialla.
-U minie w pokoju bo przecież miałaś spać ze mną to znaczy u mnie - i znowu zrobił się czerwony jak burak a wszyscy się z niego śmialiśmy
 -no widzisz jak ty na minie działasz w tej piżamce -powiedział Hazz jeszcze bardziej Czerwony.
 -To gdzie twój pokój to się przebiorę żebyś nie łapał burka co chwile -powiedziałam pokazując mój najlepszy uśmiech. On się tylko spojrzał na chłopaków a oni kwneli głową i się odsunęli.Ja się trochę przestraszyłam.Nagle Harry wziął mnie na ręce jak wczoraj i szybko pobiegł ze mną do swojego pokoju i postawił na środku a sam usiadł na łóżku (nadal w bokserkach)
-No dalej mała przebieraj się -powiedział ze swoim cwaniackim uśmiechem
-No to wyjdź ja przy tobie się nie przebiorę -powiedziałam trochę przestraszona przecież ja go w ogóle nie znam po co ja się zgodziłam z nim zamieszkać myślałam tak cały czas.
 -A przy Niallu to nie boisz się spać przytulona w jednym łóżku a przy mnie to się nie przebierzesz no wiesz ty co FOCH!!-powiedział i się zaczął śmiać a ja stałam i nie wiedziałam co mam zrobić
 -nie no żart ja już idę przebież się spokojnie ale i tak mam focha za to że z Niall spałaś a obiecałaś że zemną-powiedział i wyszedł. Ja przez chwile stałam i się rozglądałam miał na prawdę ładny pokój i taki porządek jaki ja nigdy nie miałam w pokoju . Poszłam wzięłam szybki prysznic i ubrałam czarne rurki białą bluzkę na ramiączkach zrobiłam byle jak koka i biała  bandana . Kiedy miałam już wychodzić wszedł do pokoju Harry i zakrywał rekom oczy( nadal w bokserkach)
-ja nie patrze przyszedłem tylko po spodnie-powiedział a i tak złapał buraka
-Ja już się przebrałam możesz otworzyć oczy -powiedziałam i usiadłam na łóżko
-WoW ale ty piękna jesteś i teraz nie będę mógł przestać na Ciebie patrzeć-powiedział a burak na jego twarzy był coraz większy . Ja tylko się uśmiechnęłam
-No dalej ubieraj się -powiedziałam uśmiechnęłam się cwaniacko
-Co??!! przy tobie!!-powiedział zdziwiony
 -Tak a co taki zdziwiony przecież będziesz spać ze mną to co ci szkodzi -powiedział powstrzymując śmiech i jego mina była bezcenne
 -Dobra podziwiaj -zaczął wipinac się w moją stronę -Ale bez dotykania -ja już nie mogłam ze śmiechu i szybko wybiegłam z pokoju . i poszłam na dół gdzie czekali już chłopaki i nadal się kłócili ja usiadłam koło Louisa .po chwili przyszedł Harry i usiadł koło mnie mówił mi coś do ucha ale nie słyszałam.
-To jaki problem macie że mnie potrzebujecie ?-spytałam żeby już nie krzyczeli.Zaczął Liam
-no bo wiesz jesteś jedyną osoba która powie nam prawdę -powiedział ale nie dołączył bo Louis przerwał mu
-który z nas jest najładniejszy bo ja uważam że ja -powiedział dumny a a reszta zaczęła krzyczeć że nie bo oni
-to więc-powiedział Niall
 -hmm trudne pytanie ale znam odpowiedź ale nie powiem bo będziecie  na mnie źli
-Nie - krzyknęli razem
-no ok Liam jest najładniejszy z was wszystkich - powiedziałem to a inny na mnie spojrzeli jak na zdrajce tylko Liam wstał i nie pocałował w policzek
 -dziękuję ja o tym wiedziałem ale ktoś musiał im to uświadomić-i jeszcze raz mnie pocałował w policzek.Harry wstał
-już u mnie nie śpisz!!-powiedział zdenerwowany.Ja na niego spojrzałam zdziwiona.A chłopacy się ucieszyli
-to będziesz spać ze mną powiedział Zayn.ja tylko kiwnęłam głową że ok. A Harry chyba jeszcze bardziej się zdenerwował
-No chyba nie ona będzie spać ze mną!!-krzyknął oburzony
-Ale przecież sam powiedziałeś że ona z Tobą spać nie będzie-zdziwił się Louis
 -To co ?! Śpi ze mną  a teraz murze się napić idziemy wieczorem na imprezę -powiedział wściekły i wyszedł. Nikt nic nie mówił siedzieliśmy i patrzeliśmy w tv.Nagle Louis się zerwał i włączył konsolę
 -Grasz? Nie bój się oszczędzę cię.Do wyjścia zostało nam dużo czasu my pograły a chłopacy zrobią obiad-powiedział to do mnie a ja usiadłam obok i wzięłam pada a chłopacy poszli do kuchni.Graliśmy do póki Louis krzyknął na cały dom
 -No KURWA!!!! -a wszyscy zbiegli się do pokoju nawet Harry a ja się śmiałam.Śmiesznie to wyglądało
-Co się stało-spytał przerażony Niall
- Wygrała ze mną już 10 raz rozumiecie 10 raz -i wszyscy spojrzeli na ,mnie a ja się uśmiechnęłam dumna.
 - No co dziwisz się? Mam 2 braci i dużo kuzynów trzeba coś robić z nim i się nauczyłam trochę-powiedziałam dumna. A inni się śmiali że Louis dał się pokonać dziewczynie , i każdy grał ze ,mną z każdym wygrałam , Mieliśmy zagrać jeszcze ale obiad  dla mnie śniadanie ale to kit było przepyszne . Po obiedzie pomogłam chłopakom posprzątać i trochę się powygłupialiśmy i już była 19 więc poszliśmy się szykować, Ja ubrałam krótkie spodenki i bluzkę na ramiączkach  chłopaki standard. Po godzinie wszyscy byliśmy gotowi oprócz Zayna który nadal stał przy lustrze i układał fryzurę.Po 10 minutach czekania w końcu wyszliśmy na imprezę pełno paparazi było przy klubie chłopacy wzięli mnie w środek żeby bramkarz  nie zobaczył że jestem za młoda bo miałam dopiero 16 lat, I zaczęła się impreza wszyscy pili oprócz mnie i Louisa bo on prowadził a mi nie wolno. Tańczyłam z każdym naprawdę świetnie się bawiłam. Chłopacy gdzieś zniknęli a ja nadal tańczyłam z jakiś chłopakiem naprawdę ładnym . Przetańczyłam z nim z 3 piosenki i wtedy chłopacy znowu się pojawili Harry się wkurzył nie wiem o co i zabrał mnie od tamtego chłopaka i powiedział że mogę tańczyć tylko z nim co mogę poradzić byłam tak jakby pod ich opieką wiec tańczyłam z nim a później z Niall gadałam z nim o różnych rzeczach naprawdę fajny jest i włączyli wolną więc przytuliłam się do niego . Nagle jakiś facet stanął na stole i muzyka się skończyła wszyscy patrzeliśmy na niego.
 -Mamy konkurs dla pań która najlepiej będzie kręciła dupą ta wygra nie zliczoną ilość alkoholu dla siebie i znajomych-po tych słowach  chłopacy spojrzeli na mnie i zgłosili mnie do konkursu myślałam że ich zamorduję
 -Ja nie potrafię -zdarzyłam tylko krzyknąć i włączyli piosenkę Sexy And I Know It i nie miałam wyjścia kręciłam wszyscy się patrzyli i widziałam jak Harry filmuje mnie miałam ochotę ich zabić . Nawet dobrze mi szło i chyba najlepiej bo wygrałam.
- I ty nie potrafisz kręcić -powiedział Harry- Kłamać nie musiałaś byłaś świetna i dzięki tobie mamy alkohol za darmo -i przytulił mnie do siebie .
-gdzie się tak nauczyłaś kręcić -spytał Zayn
 -Nie wiem tak jakoś z Siebie-uśmiechnęłam się dumnie. I tańczyliśmy dalej. Była już 5 rano chłopacy zlani już totalnie więc z Louisem wpakowałam  ich do samochodu ja znowu musiałam być na kolanach tym razem Zayna. Dojechaliśmy do domu położyliśmy ich do łóżek został tylko Harry którym nie chciał iść spać aż ja przyszłam do niego i położyłam go. Chciałam iść do Louis bo powiedział że mam się z nim położyć bo oni są pijani i woli nie ryzykować ale Harry mnie złapał za rękę i wciągną do łózka
 -Obiecałaś że będziesz spać ze mną -i mnie przytulił. Louis wszedł do pokoju i chciał wziąć mnie ja mu powiedziałam że on i tak już śpi i nie musi .Spałam z Harry w jednym łóżku jak poprzednio z Niallem przytulona do niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz