sobota, 26 stycznia 2013

Rozdział 2

Rodział 2





-Ale ja was nie znam ogóle. I jak to będzie wyglądać 5 chłopaków i jedna dziewczyna ? Znamy się dopiero nie cale 2 godziny i mam u was zamieszkać to nie wypali-wstałam i chciałam iść gdy nagle ktoś złapał mnie za rękę to był Harry.
- Dziwi mnie to że mnie nie znasz jednak prawie cały świat nas zna , ale nie wnikam. Lepiej żebyś zamieszkała z nimi niż sama mu ci nic nie zrobimy a jak będziesz mieszkać sama to coś ci się może stać a tego sobie nie wybaczę -kiedy to mówił miał łzy w oczach
-Dobra ale tylko na tydzień nie dłużej ok?-wszyscy zaczęli się śmiać
-Oj nie kochana całe wakacje - powiedział Harry i wziął mnie na ręce i zaczął biec do samochodu a za nim chłopacy. Samochód był za mały i siedziałam na kolanach Harrego,który był chyba zadowolony że mnie ma na kolanach . Dojechaliśmy dość szybko cały czas się śmiejąc.Wysiedliśmy i szybko poszłam do pokoju spakować na potrzebniejsze rzeczy.Chłopacy czekali na mnie w kuchni szybko się uwinęłam i zobaczyłam jak Niall patrzy się na ciastka na stole.
-Niall jak chcesz to weź sobie ciastka tak jak reszta-powiedziałam i poszłam po bluzę.Kiedy wróciłam do kuchni zobaczyłam jak wszyscy chłopacy mieli pozapychane usta od ciastek.Zaczęłam się śmiać wyglądali tak słodko.
-Lily gdzie kupiłaś te ciastka -spytał Louis -Bo są przepyszneeeeeeee!!
-Sama je zrobiłam wczoraj wieczorem -powiedziałam i uśmiechnęłam się do niego
-Lily ja cie chyba kocham-powiedział Niall , a wszyscy zaczęliśmy się śmiać . Poszliśmy do samochodu włożyć walizkę i znowu siedziałam na kolanach Hareego. Po 45 minutach byliśmy już na miejscu . Wysiadłam jako ostatnia z Harrym. Mieli przepiękny dom nie za duży i z basenem.Liam z resztą wzięli moją walizkę i poszli do domu ja szłam powoli z Harrym kiedy miałam już wejść Harry zaczął krzyczeć
-EJJJ czekaj a nagroda ??-spytał loczek z miną proszącego pieska
-Jaka nagroda za co? -spytałam zdziwiona
- Jak to za co a kto mi na kolanach siedział w dwie strony nie w jedną ale w dwie ty to rozumiesz w dwie i nie ma nagrody co to ma być ??-powiedział i pokazał wszystkie swoje ząbki - i nie ma tak jak w sklepie nie chce uśmiechu i satysfakcji ja chce BUZIAKA!!-ostatnie słowo wykrzyczał . Ja podeszłam i dałam mu buziaka w policzek.On nagle posmutniał.
-No co dałam buziaka
-Ale miało być w usta -powiedział i jeszcze bardziej posmutniał
- A na to trzeba jeszcze bardziej zasłużyć Ja byle komu nie daje -powiedziałam i się uśmiechnęłam. On nagle podbiegł i wziął mnie na ręce i wbiegł do domu . Położył mnie na kanape a ja go szybko złapałam i spad na mnie patrzeliśmy sobie w oczy jakąś minutę bez ruchu bez słów gdy nagle do pokoju wpdali chłopacy szybko od siebie odskoczyliśmy i usiedliśmy ,Chłopacy włączyli jakiś film, Siedzieliśmy tak : Niall Ja Liam Zayn Louis, a na Harego zabrakło miejsca i siedział na fotelu zły.Wszyscy się pytali co się stało ale on powiedział tylko że jest zmęczony i dla tego taki jest. Oglądaliśmy jakąś komedie jedliśmy popcorn niezbyt miałam co jeść bo Niall wszystko zgarną dla siebie .Nawet nie wiem kiedy zasnęłam na ramieniu Niall
****Harry****
Oglądaliśmy jakąś denną komedie nie miałem ochoty oglądać jej jak zobaczyłam że Lily siedzi przy Niall i Liam . Chciałem ja usiąść koło niej .Kiedy ją tylko zobaczyłem jak wchodzi do sklepu spodobała mi się , a jak podeszłą do mnie żebym jej bluzę podał chyba pierwszy raz nie wiedziałem co mam zrobić co powiedzieć. A teraz widzę jak ona się świetnie bawi z chłopakami i nie zwraca na mnie uwagi nawet jeżeli udaję że jestem zły nic zero reakcji.Poczekam aż film się skoczy i wtedy ją zaprowadzę do mojego pokoju i może wtedy porozmawia ze mną na spokojnie. Film się prawie skoczył i widzę jak Lily śpi na ramieniu Niall i tak słodko wygląda . Film się skoczył poszedłem do łazienki się wysikać.Kiedy wróciłem jej nie było i Niall też o co chodzi ??
- Zayn gdzie Lily Niall?-spytałem zdenerwowany ten blodasek wszystko mi zniszczy
-Niall zabrał ją do siebie jak film się skoczył i mówi że połozy ją spać do siebie bo ty zniknąłeś-Kiedy to usłyszałem wściekłem się na niego ona miała spać u mnie!! nie daruję muu jutro go zabiję!! Z taki nastawieniem poszedłem spać.
****Niall***
Zobaczyłem że Harry gdzieś znikną więc postanowiłem że Lily będzie dziś spała u mnie położyłem ją u mnie na łóżku poszedłem do łazienki wziąć szybki przyrznic i położyć się na podłodze .Kiedy się już kładłem zobaczyłem że Lily się przebudziła.
-Przepraszam że Cię obudzić nie chciałem -powiedziałem myślałem że będzie zła
-Nic się nie stało -powiedziała zaspana - A ja nie miałam spać u Harrego??-powiedziałam zdziwiona
-Nastąpiły małe zmiany a teraz idziemy spać -powiedziałem uśmiechają się
-A ty gdzie spisz ??
-Na podłodze bo ty spisz na łóżku
-Ale tu jest dużo miejsca a po za tym zimno mi chodź tu i się przytul-powiedziała a ja nie wiedziałem co mam zrobić położyłem się koło niej a ona się do mnie przytuliła i tak zasnęliśmy. Spaliśmy przytuleni do siebie do rana gdy nagle do pokoju wbiegł ........




**************************
to już 2 rozdział mam nadzieje że się podoba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz