sobota, 1 czerwca 2013

Nowy blog :D

Siema!!
Co tam u was ?? :D
Bo u mnie pięknie !!

Nowy opowiadanie już w drodze:D
A no właśnie jak mowa o nowym opowiadaniu to link do NOWEGO BLOGA!!!!

http://ineedyourloveeee.blogspot.com/
Na razie jest tam tylko opis bohaterów :D
Pierwszy rozdział już w wtorek!!!!! :D

Z kim będzie następne opowiadanie ??
Na tą chwile wygrywa
Louis Tomlinson z liczbą głosów 5
Niall Horan z liczbą głosów 3

Liam Payne z liczbą głosów 3
Zayn Malik z liczbą głosów 3
Harry Styles z liczbą głosów 2
 
Możesz jeszcze to zmienić !!
Wystarczy tylko napisać pod tym postem lub pod rozdziałem 35,bądź do mnie na GG 23216930
"Następne opowiadanie z (imię chłopaka z 1D)"

Zajmie ci to tylko minutę ,a będziesz mogła\mógł czytać o swoim ulubionym chłopakiem z One Direction!!
 
To tyle z mojej strony :))
Kocham was :**
Pikaczuu 
 
Amen.

11 komentarzy:

  1. Następne opowiadanie z Liamem

    OdpowiedzUsuń
  2. Następne opowiadanie z Liamem

    OdpowiedzUsuń
  3. Następne opowiadanie z Liamem

    OdpowiedzUsuń
  4. Następne opowiadanie z Liamem

    OdpowiedzUsuń
  5. Następne opowiadanie z Niallem :>

    OdpowiedzUsuń
  6. o nieeeee !! ktoś kopiuje moje ciągłe dodawanie komów z anonima :((
    pfffffff... to takie dziecinne ;pp już dawno z tym skończyłam xDee

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak poza tym na Nialla jest 6 głosów ... licząc ten jeden powyżej

    OdpowiedzUsuń
  8. następne opowiadanie z Liamem...:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Następne opowiadanie z Niallerem < 33

    OdpowiedzUsuń
  10. z Niallem
    <3<3<3

    OdpowiedzUsuń